Vecka 28 på året.

Jag försöker anpassa mig och återställa mig till normalläge igen. Efter att ha tagit varje dag som den kommit i någon vecka. Det funkar när jag är i Spanien - men hemma måste jag ha rutiner och planerade dagar. Vet inte varför egentligen men tror det är något genetiskt. Lol.
 
   Vet, på riktigt, inte hur jag ska kunna uppskatta Stockholm igen. Man får inte ens röka på uteserveringar här längre. 
 
Jag saknar mina hundar som jag inte träffat på massa massa massa dagar och veckor nu. Nästan så jag glömt bort deras personlighet. Nejdå. Skulle aldrig göra det!! 💜💜💜 Dem har världens bästa personlighet. Saknar att busa med Fippe så mycket så han inte endast skakar på svansen, utan hela rumpan vickar. Och busa med Thigge så han krålar runt och gör gris-ljud. 
 
Vi hörs! Så fort jag är mig själv igen.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: