Fina saker jag sett på senaste

Tänker nu visa fina saker jag ramlat över på senaste! Sånt är ju alltid fint att kolla på. Ha en fin minifredag 💜
 
1) Två sommarklänningar från Mango. Har köpt båda. Tänker att dessa kan passa lite när som i sommar. På kvällen i Spanien, en dag på Fjäderholmarna, på bröllop, på jobbet. Gillade dem mycket!
 
2) Denna bild på Alice Stenlöf. Allt man önskar i livet är väl en sådan här bild på sig själv. Gillade verkligen viben. I snygg klänning från Petra Tungårdens märke Adoore också. 
  Berättade ju historien om när jag mejlade Petra förut angående en kamelfärgad kappa som Adoore sålde - fick dock inget svar på mejlet så tänker protestera och inte köpa något från Adoore nu lol. WHO IS WITH ME?! Skoja
 
3) Daggvasen i grönt. 💚💚💚💚💚💚💚
Finns inget så självklart som den. Idag eller om det var igår så började Svenskt Tenn sälja den och jag känner någonstans att jag måste ha den men jag vet det är ett sjukt beteende men vad ska jag göra jag vill ju så gärna. 
 
4) När vi ändå är inne på Svenskt Tenn och mitt dysfunktionella beronde jag har i dem. Kan vi ta oss några sekunder och diskutera kollektionen som Luke Edward Hall har gjort för dem. Vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till att jag skulle få denna kudde av F så vi gick in i butiken i söndags och skulle köpa den men då var den slut och dem visste inte när den skulle komma in igen. Hrmf.
 
5) Vet att det kanske inte är rätt för just vår lägenhet att göra detta men snälla kolla in dessa gröna dörrar. Det enda jag behöver är en grön dörr i mitt liv. Undra om det är någon som sagt så förut? Att det enda man behöver är en grön dörr. Man jaja. Jag vill ha en grön dörr. Skulle ju kunna måla våran ytterdörr grön inifrån - dock oklart om man får det men jag vill iallafall. Får bli sommarens projekt kanske.
 
---
Ok! Vi kan ju konstatera att jag haft mycket för grönt på senaste. Men det är ju bra! Älskar ju grönt. 💚💚💚💚💚



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: