Vecka 24 på året.

Om ca 1,5 månad är jag lika gammal som denna vecka. 24. Ser fram emot det! Ska nog ha kalas i år. Hade inte det förra året. Vill baka en fin tårta med jordgubbar. Varför känns det som att jag redan skrivit om detta? Har jag det? Har en dagbok jag skriver ner saker i ibland så kan varit där jag skrivit detta. Oavsett så vet ni det nu också! Samt min dagbok. Att jag ska göra jordgubbstårta på min födelsedag.
 
Denna veckan dååååå,
Har en enda sak på min att göra-lista och det är att lämna in min trenchcoat på kemtvätt så den blir krispig och ren. Älskar det. Sedan kanske jag ska färga håret och klippa mig. Laga någon somrig mat. Ha fina kläder. Lyssna på bra musik. Hundgosa. Osv osv. Blev tydligen mycket saker ändå.
Vi hörs längs vägen! 💜💜💜
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: