Vi firade nationaldagen!

Vad hade jag för mig på nationaldagen då? 
Jo, det ska jag visa er!  
 
Började dagen med brunch. Finns la inget bättre sätt att starta en nationaldag på, eller vilken dag som helst iofs. Gjorde amerikanska pannkakor och laxmackor!
 
Klädde på oss och drog ner på stan. Satte oss och tog en fanta och en öl på Broms uteservering medan vi väntade på Filip och Felicia! (If I only had one dollar every time I write Felixia)
 
Sedan gick vi neråt vattnet och hamnade på Ångbåtsbryggan. Otroligt varmt. Aldrig varit med om sådan värme någon gång tror jag. Iallafall inte i Sverige. Inte ens under förra sommaren. Eller jo kanske. Men ni fattar. DET VAR HETT.
 
Bakom oss fanns ett bord som var trasigt så vi lät Tigge sitta vid det bordet i skuggan <3 Alla tyckte han var så söt. Han fick låna en scarf av mig dagen till ära. Hur kan man älska någon så mycket 💘💖💓💗💝
 
Tog ingen bild på maten dessvärre men åt en skagentoast som inte var av denna värld, och sedan en råbiff som var mindre god. Menmen! Det var nog bästa nationaldagen ever. Tänk om det var nationaldagen en gång i veckan? Vad trevligt det skulle bli då!
 
So long!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: