10 senaste.

Min senast pinnade inredningsbild:
Tycker det såg mysigt ut. Längtar till helgfrukost nu. 
 
Den senaste sura grejen:
Åt ett surt ess igår. Uäk.
 
Min senaste lyssnade podcast:
Hm, ingen.
 
Min senast använda emoji:
😻
 
Min senaste TV-serie-obsession:
Dirty John! Såg hela serien måndag-torsdag. 
 
Mitt senast dyra köp:
Hmm.. Köpte en mixer från smeg för en månad sedan för 1500. Det är väl ganska dyrt för en mixer. Eller? Annars säger jag köket. 
 
Mitt senaste projekt:
Hm att få mitt vardagsrum i precis den stilen jag vill ha det. Jag vet exakt vilken stil jag har men har svårt att få till det liksom. Vill ha mysigt, men modern och klassiskt. 
 
Senaste tanken:
Vad ska jag köpa för mina skatteåterbäringpengar? Haha.
 
Mitt senast lästa blogg:
Sandra Beijers. Det var henne jag fick denna lista ifrån. Får ofta mina listor från henne.
 
Senast lyssnade låt på Spotify:
Never knew love like this before med Stephanie Mills



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: