But in this handmade heaven, I come alive

 Torsdagkväll.
Haft en ganska nice vecka. Känner mig nöjd i mitt nya hår. Och jag har gjort god mat. Och har fint hemma. Och Fippe är frisk!! 💖 Det är skönt. Han var lite sjuk förra veckan. Åt dåligt, kräktes osv. Men nu är han som sitt perfekta glada jag igen. Dvs galen. 
 
Laddar upp 4 fina bilder från veckan. Bland annat på lila morötter. Så fin morot ju. Varför köper man inte bara lila morötter? Tänk i en pokebowl typ. Riven lila morot i det. Nu brukar jag aldrig göra pokebowls men tips till den som brukar göra det. 🙂
 Annars så är ser ni Fippe nedan, när han åker i min kollega Christers bil. Sådär sitter han jämt och kollar ut när vi åker bil mellan hemmet och jobbet. Fast i våran bil då, inte Christers. Fick skjuts hem av Christer igår på eftermiddagen. Felix var inte på kontoret och inte våran ekonomiassistent heller, så då ville inte jag vara där själv heller. Så åkte hem och var själv där istället haha. Men där har jag ju mitt kök iallafall. Så satt och jobbade hemma en stund istället.
  Hade velat haft ett jobb där jag kunde jobba hemifrån. Typ bloggare på heltid. Bara sitta skriva ihop konstiga oviktiga inlägg som är helt meningslösa (som detta) och tjäna pengar. Vore ju inte helt fel. Men men. Nu är det inte så. Kanske i nästa liv.
 
Nu ska vi äta fransk råbiff på Brasserie Godot. Yuum. Ät något gott ikväll ni med. Är ju ändå typ helg. ✌
 
Anonym
2019-03-07 @ 20:48:53
URL: http://isabdanne.blogg.se

Topp 10 meningslös grej att kunna: Det är tyskarnas fel att vi typ bara har orangea morötter! Dom tyckte att dom var ”morotigast” och odlade bort alla andra fina färger. Typiskt dom att rensa ut det dom inte gillar ändå.

Svar: Men ja, låt oss ta tillbaka alla fina färger! 💜💚🧡
Lina Kristina Härdin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: