Saker man vill ha.

Ni vet ju att vi lever i en väldigt konsumtionscentrerad värld. Sorligt egentligen, men överallt säger folk till oss att köpa saker. Och det blir ju så att man köper saker. Och vill därefter ha mer saker. Något problematiskt men en lösning på detta problem är inget man kommer på under en natt så jag tänker blunda för detta just nu och visa saker jag vill ha. Läs: vill ha.
 
Varsågoda.
 
Efter att ha sett Dirty John och Debra ha chanelväskor varje dag börjar jag få smått panik över hur fin denna väska är. Fönstershoppa på bukowskis göra inte saken bättre okej. Denna finns på bukowskis just nu. Utropspris är 1800 euro.
 
Jaaaaaa till en ny kaffebryggare!
Vi behöver faktiskt det. Behöver. Och jag älskar smegs produkter bara för dem är så 50-taliga och så fina. Särskillt dem creme-vita. Har en smeg-mixer som har ca hundra olika tillbehör och det är livets produkt. Vill ha denna.
 
Kavajer! Äger typ 3 stycken och använder det ca varje dag. Så en till kavaj är försvarbart faktiskt. Köpt denna från H&M. Gillade verkligen denna. Tror den blir fin tillsammans med en scarf på en mysig restaurang.
 
Påtal om scarf. Är det inte dags att jag får köpa mig en riktigt fin dyr scarf. Har ju scarf varje dag. Gillar denna från Gucci. Blir kanske en resa till någon europeisk modestad detta året. Då passar det ju att ev kolla på något sådant här fint där.
 
En accessoar som gått loco det här året. Spännen i håret. Tror det var jag som satte den trenden förra våren. Närå. Men man får väl tro det. 
  Vill ha med pärlor på. Tror glitter har något sådant som kommer in i lager snart igen. Måste vara snabb och köpa!
 
Det var allt för nu! Ha en fin helg xxx





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: