fredaglördagsöndag.

Varit en kul helg än så länge! Men än är den inte över. Viktigt att poängtera. Älskar ju söndagar och tycker söndagar är lite för underskattade. Man kan hänga i morgonrock halva dagen utan att bry sig. Och det är tremilen på teven. Det är ju mysigt. Bjuder på lite bilder från helgen so far! Bara för att jag e snel. 💋
 
Fredag.
Var i Gamla Stan och åt med roliga vänner, inte för att jag har några tråkiga vänner, men dem är roliga och jag har alltid skoj med dem. Åt en pasta som var så så så god. Måste göra den hemma sedan. Sedan gick vi på Grodan, Sturehof och sedan somnade jag hårt hemma i sängen. 
 
Lördag.
Sov länge. Gillar inte att vara bakfull men det kan vara svårt att undvika emellanåt. Detta var en sådan gång. Sov ut iallafall och åt god brunch. Åkte på gärdet med hundarna, sedan satte jag och Felix oss på Tures och tog en varsin matbit. Jag åt en burgare och drack cola. 
 
Sedan åkte vi hem och fortsatte vara trötta. Runt nio var vi lite sugna på mat igen så då gjorde jag laxcarpaccio och lite ost & kex. Det var gott. Och så mysigt!!!! Ni ser ju. Tog till och med ett glas riesling bara för att det är det godaste.
 
Efter det kollade vi på Face/off på tv4, trots reklam hela tiden så är det ju en bra film. Så välgjord för att ändå vara mer än 20 år gammal. 
 
Söndag.
Idag är det söndag. Och jag har gjort brunch in my beloved kitchen. Äter ju det varje lördag och söndag numera. Icke mig emot. Snart ska jag byta om från morgonrocken och åka ut en sväng. Det är sol och hundarna vill nog åka till Gärdet igen. 
 
Vi höres. ✌✌



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: