Friskförklarad av mig själv, nya matsalsstolar och kändishund

Hej peeps. 
Jag börjar bli frisk och det är så najs. Känner mig taggad på helg och ska göra mycket god mat, dricka bubbel och drinkar, hänga ute med hundarna och kolla på Vasaloppet. 
 
Fixa ordning lite hemma osv vill jag också göra. Behöver en grön växt och ett litet mindre bord att ställa på sidan av soffan. Men vet inte vad för bord som skulle passa eller får plats. Får kika på det. 
  Påtal om hemma. Kolla in mina nya stolar då!! Blev så bra. Gillar dem.
 
1:a mars är det idag också!! Det är ju så bra. Vårkänslorna får gå loco nu. Och solen får gärna visa sig oftare. 
 
PS. En annan bra sak som hänt. Kolla @lojsanwallins story på instagram. Fippe är kändis numera. He's out of my league. Tackar för dem nio månaderna jag fick vara din vän. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: