Min helg - vårhelg, Louis Vuitton och en massa matporr

Hej!!
Lovade ju lite bilder från helgen så ska väl stå fast vid det tänker jag. Så här kommer lite bilder från helgen som bjöd på vårväder, massa got mat och annat skoj. 
 
Lördag! Det var soligt och fint ute. Älskar att det är så ljust ute. Det gör mig lycklig.
 
Firade med vårkjol och loafers. Ullkappan får stanna ett tag till dock. Men vinterskorna ska puts väck upp på vinden ASAP.
 
Hade basker för att gömma mitt otvättade hår.
 
Vi lunchade med svärisarna på Strandvägen 1. Så otroligt goda jäkla pommes dem har. Vill leva på dem. Med deras beasås. Yummi x 3000. Åt råbiff också, som var himla god den med. 5 av 5 möjliga på denna lunchen.
 
Felix och Thomas hade möte så jag och Stina shoppade. Eller ja, Stina shoppade. Finaste sakerna ever från LV. <3
 
Sedan åkte svärisarna norrut igen och vi åkte hemåt. Drack riesling och åt lite småsnack. Sedan spelade jag och Felix TP, och Felix vann. Dessvärre. Sen somnade vi.
 
Zzzzzzz
 
Zzzzzz
Söndagmorgon! Och jag gjorde söndagsbrunch as usual. Amerikanska pannkakor med nutella och jordgubbar. Yummi x 3000 återigen.
 
Hade vårfint hemma.
Älskar verkligen tulpaner och hade önskat att dem skulle sålts året runt. 💖
 
Gjorde oss redo och åkte ut en sväng. På gärdet bland annat. Är så nice där. Jämt. Mitt favvoställe. 
 
Sen åkte jag och handlade lite. När jag sedan kom hem gjorde jag pasta. Med salsiccia, grädde, vitt vin, passerade tomater osv. Blev gott förutom att pastan blev lite för al dente. 
 
Och det var den finfina helgen. Nästa helg är jag i fjällen som sagt. Blir fint det med. 💜 Nu ska jag äta upp min lunchmacka och återgå till arbetet. So long!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: