Things I like right now.

Längesen jag gjorde ett sådant här inlägg nu.
Här kommer saker jag gillar just nu. Och har pinterestat (går det att göra pinterest till ett verb?) på senaste tiden. Enjoy!
 
 
1) Mörkt hår. Och kort hår. 
Behöver göra något åt min utväxt asap, och mina slitna toppar. Skulle vilja ha kortare och mörkt. Kanske blir så.
 
 
2) Marinas nya album som släpps i april. 
Can't wait!! Behöver ny bra musik att lyssna på.
 
 
3) Taggad på att göra goda maträtter. Lite ledsen för att jag och Felix inte har så samspelade smaklökar. Detta ovan såg väldigt gott ut. Ser ut att vara rostade rotisar, salladsost, hummus med mera.
 
 
4) VÅR! Men ja ge oss vår.
 
 
5) Rami Malek.
Älskar hans roll i Bohemian Rhapsody. Och nu har vi börjat kolla på en HBO-serie, Mr Robot. Han är så mystiskt härlig bara.
 
 
6) Trenchcoats
Vill hänga upp mina ullkappor på vinden nu och ta fram trenchcoaten. 
 
 
7) Pampasgräs.
Älskar det! Synd att det inte går att hitta det längre bara. 

 
8) Och sist Paris.
Har fått någon såhär ohanterlig lust efter Paris. Tror jag får det varje vår i för sig. Förra veckan började jag kolla hur det går till om man vill flytta dit. Just själva flytttankarna har gått över men inte längtan efter Paris. Den går aldrig över.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: