Vecka 13 på året.

Likt alltid går jag in på vecka.nu för att se vilken vecka det är. 
Hej!
Hoppas det är finfint med er och att ni hade en dunderbra helg. Min svärisar, aka Felix päron aka Thomas och Stina har varit här i helgen. Och vi har haft det nice. Tänker jag kan visa lite bilder från helgen sedan. 
 
Nu har jag precis kommit hem efter längsta jobbdagen ever och jag kände för att skriva lite. Denna veckan kommer bli så bra. För på onsdag åker vi till fjällen och ska hänga där i helgen. Vi ska dit med ett gäng med kompisar och vi ska dricka drinkar, lyssna på nice musik, åka slalom och bara ha det allmänt gött. 
 
Våren är här nu också i Stockholm och jag har börjat använda loafers. Det är ju också allmänt gött. Dock snöade det lite idag. Tror kanske vädergudarna fick en liten sinnerförvirring bara. Så det är okej. För sen slutade det snöa.
 
Nu ska jag äta räkor och kolla på The Sinner på Netflix (så bra).
Vi höres snart igen på en blogg nära dig 💖
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: