En fredag, en lördag och en söndag

Hej igen vänner!
Här kommer som lovat lite bilder från den gångna helgen. Det är med ett svagt minne jag tänker tillbaka på denna helgen så bilder är ju alltid en bra sak att ha. Dem hjälper mig att minnas och dem hjälper er att förstå. 
 
Vi går vidare,
 
Fredagen bjöd på sommarvarmt i Söderhamn. Det var härligt!
Fredagen bestod också av jobb på Söderhamns-kontoret, middag hos mor och far, dricka vin hos Fredrik, ner på stan en sväng, efterfest och sedan somnade vi klockan fem på morgonen. Sånt som endast händer i Söderhamn. 
 
Våra fredagar hemma brukar vara lugnare. Men kul att träffa lite Söderhamnsfolk när man ändå är där tänker jag.
 
Lördag. Hemma igen.
Ganska trötta och slitna. Jag och F gjorde en varsin råbiff till middag (väldigt enkelt när alla tillbehör redan finns hemma). Och sedan satt vi på balkongen en stund och sen somnade vi som två barn där 👆
 
Zzzzzzz
Zzzzzz
 
Eftersom vi ställt om dygnen vaknade vi inte klockan nio som vi brukar göra på söndagar. Utan halv tolv. Uäk. Men sånt är livet.
 
Gjorde det bästa av situtationen och gjorde lite brunchmackor. Yumyumyumyummi. Godaste jag vet. 
 
Och som vanligt lite efterrätt i form av amerikanska pannkakor!
 
Sedan städade vi lite hemma och tog oss neråt på Östermalm och satte oss på Karla Café. Våra gamla hoods. Trevligt där!
 
Drack franskt te och åt en mazarin. 💛
 
Och kollade på regnet som slog ner i backen.
 
Efter ville vi ej åka hem så vi åkte på Mall of scandinavia för Felix var shoppingsugen. Jag gick in på H&M Home för jag såg i appen att dem fått in lite för fina saker. Och det stämde! Hittade detta. Ville ha allt. Köpte inget utav det.
 
Fick istället denna duken av F! Han tyckte den var fin så han köpte den. Passade jättefint hemma hos oss. 💚
 
Sedan gjorde jag nachos. Gillar egentligen nachos bäst med sojafärs men får lite ont i magen av sojafärs och tror inte jag hade någe sojafärs hemma ändå. Så blev med vanlig färs istället. Såååååååååååååååå (å x 1000) gott var det. 
 
Sedan kunde vi inte somna återigen pga dygnomställning. Men sånt är livet har vi ju lärt oss 🙂



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: