Hej låt oss hurra ty sommarn' är bäst!

Hej, vgd?
Hej, inget spc, sj?
Ok, inget spc.
 
Lite bilder från senaste dagarna jag tkr extra mkt om! Förkortningar är nya grejen har jag läst. Pok!
 
Efter jobbet i fredags åkte jag till Waldemars udde med hundarna. Finns ju en hundgård där. Det var så fint på Djurgården!! 💚💚💚💚💚💚
 
Åkte hem och satte upp en tavla - behövde inte skruva!! Använde bara en krok med dubbelhäftande tejp på baksidan. Fantastiskt! Blev faktiskt bra.
 
Lördag! Åkte till Söderhamn på morgonen. Frida åkte med också!
På kvällen väntades 50-årsfest för en släkting, min mosters sambo. 
 
Gjorde mig fin. Blev nöjd över håret faktiskt! Längesen jag fixade det. Så otroligt att jag lyckades få till min gardinlugg. 
 
Penny var också fin <3. Cleo också! Men hon ville inte riktigt vara med på bild. Då måste man respektera det. Hehe.
 
På söndagen åkte jag och Frida hem igen. Var soligt hela vägen förutom när vi kom in mot Sthlm. 
 
Molnen försvann fort och vi åkte direkt till gärdet. 
Hundarna älskar att vara där. <3
 
Och det var det! Vi höres. ✋



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: