Vecka 18 på året.

Visst är vi glad för denna veckan? Eftersom att det är första maj en onsdag denna veckan har vi ingen måndag och tisdag. Vi har två stycken torsdagar och två stycken fredagar. Och det är ju inte helt fel ju. 
   Så idag är det torsdag igen! På riktigt denna gången. Och imorgon är det helg. På riktigt.
Vi kör lite veckofrågor. För att ta reda på status denna vecka.
 
-------
 
Bästa med denna veckan?
En lördag mitt i veckan! Och att jag fått hem 100 bilder som jag framkallat.
 
Sämsta med denna veckan?
Lite opepp på att laga mat dessvärre
 
En sak att se fram emot denna veckan?
Det var ju lördagen igår! Men också att jag idag får hämta ännu en bild jag framkallad/förstorat, denna är dock 50 x 70 cm. Det blir spännande att se den!
 
Veckans klädsel?
Har haft byxor två gånger. Det händer ju inte alltid. Annars diadem pga oinspirerat hår.
 
Veckans låt?
 
Veckans serie?
Börjat kolla om Modern Family igen. För femte gången. Helt rimligt. 
 
Veckans film?
Såg American Gangster i tisdags. Så får väl säga den!
 
Veckans mat?
Lax-carpaccio! Vill leva på det. Tyvärr vill inte F det. 
 
Bjuder på ett par bilder från några veckor sedan. Läge att ta fram baskern nu igen. Buuuurrr.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: