Vecka nitton på året.

Nu vill vi ha värme! Och det är det enda vi vill.
Kan vi inte bara få det? Orkar inte frysa och vill inte låta all balkongtid gå till spillo. Saknar att sitta där i värmen och kvällssol. Eller nej. Inte kvällssol. Gillar inte att sitta i solen. Under några omständigheter.
 
Annars dårå,
F åker till Spanien imorgon. Vilken bajskorv han är. Avis som bara sjutton.
  Jag blir hemma med hundarna och till helgen lutar det åt att åka till Söderhamn. Min morbror ska ha 50-årsfest på lördagen. Får se vad jag hittar på övirga tiden där. Känner inte så jättemycket för att åka till Söderhamn dessvärre. Älskar Stockholm så mycket nu. Saknar ju dock mina älskade små söta syskonbarn. Konstant ledsen över att jag konstant måste sakna dem. Vill ha dem nära mig.
   Längtar tills dem blir äldre och jag kan tvinga dem att flytta till Stockholm. Då ska jag bjuda dem på mat varje dag. Undra om dem kommer gilla råbiff och skaldjursplatå? Lol skoja. 
 
Vi hörs! 💋
// Moster Lina
 
big sis
2019-05-09 @ 08:20:33

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: