How the seasons go by

Hej!
Har varit långt borta från bloggen ett litet tag. Inte medvetet. Skulle aldrig välja bort bloggen medvetet. Dock när jag kollar nu är det bara 6 dagar jag inte bloggat på.
 
Under dessa 6 dagar har jag bland annat spenderat en helg i vemdalen, varit hos frisören, låtit en snickare komma hem till oss och se hur dem skall fixa vattenskadan.
   På tisdag kommer dem hem till oss och påbörjar arbetet. Dem kommer ta bort hela vårat originalträgolv vi har i köket. Blir lite sprucken i själen när jag tänker på det. Får se vad vi väljer att lägga in för golv efter det. 
 
I veckan har jag också kollat på paradise hotel, gjort minijulbord en dag (längtar varenda dag till alla julbord vi har framför oss) och typ inte så mycket mer. Är ju mörkt när man kommer hem från jobbet numera så kan ej åka på djurgården eller hundgården i humlan med hundarna vilket är lite trist. 
 
I helgen blir vi i stockholm. Skall göra koreansk oxtartar imorgon till förrätt. Mer vet jag inte. Vi kanske hörs. So long 👋
 
Såhär ser jag ut idag, fredag, btw. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: