Djurgården, nya kuddar och söta hundar

Bienvenidos,
Hoppas ni har haft en nice helg! Det har jag. Känns som den varit väldigt lång faktiskt. Och det är ju inte allt för ofta det händer. 
  Har bland annat varit med Frida, ätit nice mat, varit i uppsala, handlat lite osv osv.
 
I fredags framför idol åt vi helstekt oxfile med potatisbakelse och kantareller. Så gott gott gott verkligen. 
 
Lördagen var jag med Fridutt. Vi gjorde allt vi brukar göra - åka på djurgården, fota, äta lunch och hänga hemma. 
 
Tog med analoga kameran ut. Händer ju inte jätteofta. Blev en fin bild på djurgården!
 
På lördagskvällen var vi hos Filip och Felicia i deras nya lägga i uppsala. Fippe verkade trivas. Drack pommac, åt mat och spelade tv-spel. Påvägen hem igen till Stockholm blev jag stoppad av polisen på E4an. Skoj! Men det var lugnt för jag drack ju bara pommac.
 
Söndag. Var på rusta, köpte dessa kuddaar som jag la i sängen. Tkr dem var väldigt fina. Tycker inte ni det?
 
Sen på kvällen åt vi tacos och kollade på A star is born igen. Den var bättre hemma än på bio. Kolla på den du med om du inte har gjort det. Finns på netflix nu!
 
Och det var pretty much den helgen. En bra och fin och nice helg. 🤙✌



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: