Helgen som bestod av brunch, trekamp och fyllekäk för 365 spänn

Hej!
Vi backar bandet till helgen,
Har 1 bild från lördagen och det är denna nedan, aldrig varit så fixat 10.00 en lördag förut.
  Men känner ändå att jag vill skriva om helgen, trots inga bilder, då det kan vara kul att komma ihåg och spara i arkivet på bloggen. Lite ledsen att jag är okapabel att ta ta fram telefonen och ta lite bilder dock när jag har saker planerade. Menmen. 
 
Vi hade iallafall åtta kompisar i stan över helgen och det var så trevligt.
  Vad jag önskar är att jag tog bild på vår brunch på Riche där jag åt en skagen som alltid är så god god god. Önskar även att jag hade tagit någon bild när vi var och spelade trekamp, det var roligt. Trots att mitt lag förlorade. Suck. 
  Sen önskar jag att jag hade tagit bild på när jag hade fixat en stor charkbricka med massa goda grejer hemma hos oss till allihopa. Den blev så fin. 
 
Sen var det kanske bra att jag inte tog några bilder för det blev något suddigt där ett tag. 
 
Vissa hoppade av tidigare, efter middagen på kommendören, men jag, Felix, Frida, Johan och Robert kände oss fortfarande rätt så starka haha. Så vi avslutade kvällen med en löjromspizza på Brillo på lördagsnatten. Dyraste men kanske godaste fyllekäket ever. 
 
På söndagen var vi trötta,
Så vi städade undan från kvälllen innan och åt max-hamburgare till lunch. På kvällen åt vi tacos hos Filip och Felicia i Uppsala. 
 
Och det var den helgen! 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: