helgen vecka fyrtiotvå i bilder

Hej!
Favvoinlägg på g. Dock inte mitt favvoinlägg att göra, men det är mitt favvoinlägg att läsa på andra bloggar förutom dagens outfit. Om outfiten är fin dvs.
 
Hur som,
Här kommer min helg i bilder! ✌
 
Såhär såg jag ut på fredagsmorgonen, nya earrings. Men dem har ni ju redan sett i lördagens outfit. Och knytblus från Banana Republic som jag köpte i Miami för 2 år sedan. Älskar banana rebublic men går ju inte att få tag på i detta land.
 
EDIT såg nu att man kan beställa från deras hemsida till Sverige!! Kommer bli fattig.
 
Efter jobbet på fredagen åkte vi ut på djurgården, i vanlig ordning skulle jag säga. Fippe var söt och matchade färgglada höstlöv.
 
Åkte på Sabis och handlade. Bland annat två bitar entrecote. Har aldrig lagat det tidigare, men det blev sinnes gott.
 
Åt tillsammans med pommes och en asjäklagod bearnaisesås. Köttet var precis så som man ville ha det. Mört, saftigt och salt.
  Känner mig lite djurisk när jag skriver om kött på detta viset då man vet att många av ser som ser detta är vegetarianer. Men jaja. Inom några år är jag också vegetarian tror jag. Anamma, hälsans kök eller whatevs måste bara göra något subsistut för nötkött först haha. 
 
Sen kollade vi på Idol där Tusse är det bästa Sverige har atm. Tusse for the win.
ZzzzZzzz
 
ZZzzzZz
 
Frukosten på lördagsmorgonen var inte något jag gjort tidigare men som jag helt klart kommer göra snart igen. Allt var så gott gott gott.
Särskillt avokadomackorna och min nya müsli. 
 
Sen åkte vi iväg. På Djurgården och till Barkarby och köpte en ny nespressomaskin etc. Såhär såg jag ut. Men det vet ni redan.
 
Väl hemma drack jag champagnen Felix köpte dagen innan då det var champagnedagen. Ville inte ha den på fredagen dock så drack den på lördagen. Champagne är min topp 5 favoritdryck trots att jag nästan aldrig dricker det.
  Mer favvosar är trocadero, pepsi max, mousserad äppelmust och snapple med smak av mango madness. Nu vet ni det.
 
Sen gjorde jag tapas. Bland annat denna getostsallad som var väldigt god. Måste göras igen.
 
Sen kollade vi på Tusses framträdande från fredagen igen. He's the best. 
 
Söndagen var jag inomhus hela dagen. Gick inte ut en enda gång. Kollade på 3 svenska filmer och gjorde vegetarisk wrap på kvällen. Gjorde några kaffekoppar åt Felix också.
 
Det var den helgen! Snart är det helg igen. Och då får vi främmande av massa kompisar. Brunch är bokad på Riche och middag på Kommendören. Kan inte bli annat än bra. 
 
Kisses and huuuuuuuuugs 💓



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: