Vecka 40 på året

Nu är det vecka fyrtio och det är endast tolv veckor kvar på året. Känns så himla konstigt. Nyss var det sommar. Men det är härligt på något sett. Är alltid så förväntansfull denna sidan av året. Man ser fram emot höst, kanske någon resa, inviga någon kappa, göra någon god drink, laga någon god rätt, köpa någon julklapp osv.
   Okej okej okej ingen stress med julklappar haha. Vi har lååång tid på oss ännu.
 
Är lite trött idag. Pga att det är så mörkt i Stockholm idag. Kallt och regnigt. Också har jag kollat klart på min serie, vis a vis. Måste hitta en ny ikväll och kolla på. Efter jag sett dagens avsnitt av PH. Det är väldigt sjuk säsong i år. Den jag tycker om mest är hmm... ingen (edit: adam!). Minst? Josie. Hon är så elak och arg. Och översittig. Klarar inte av människor som spelar så extremt på sin ålder bara för att dem är lite äldre. Det känns liksom gjort på något vis. Så höll man på i högstadiet.
 
Jaja! Ha en fortsatt fin vecka. Är du stressad eller så kan du alltid lyssna på lite jazz. Det brukar bli bättre då 🙂💖
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: