Vecka 42 på året

Vad händer denna vecka?
Jobbar som vanligt, kollar på paradise hotel, letar efter den perfekta svarta höstkappan, lagar nya maträtter, dricker trocadero zero och promenerar i regn.
 
Vad är roligt med denna vecka?
Det är idol på fredag, fått reda på att netflix kommer släppa 6 stycken julfilmer och en till rolig sak är att jag råkade köpa lila sötpotatisar
 
Vad är tråkigt med denna vecka?
Regnet, för vi kan inte vara på djurgården för waldemars udde blir som en lergrop när det är regningt. Då blir Fippe ledsen och jag blir ledsen för att fippe är ledsen.
  Och för att jag kollat klart på vis a vis. Gillade den serien lite för mycket. Nu ser jag istället fram emot säsong 4 av la casa de papel. Släpps tydligen i januari 2020.
 
Som ni märker handlar mitt liv mycket om tvn just nu. Men det är ju helt okej på hösten. Vi hörs! 💖
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: