Höstfrågor!

Hur känner du inför hösten 2019?
Taggad! Som alltid på höst. 
 
Vad är dina planer?
Laga god mat, vara på djurgården med hundarna, bruncha, ha fina kläder, frysa lite, ha basker, hoppas hoppas åka till spanien osv
 
 
Vad är ditt favorit-te?
Dricker aldrig te nuförtiden. Men chai-latte eller Pukkas passionsfruktste
 
Snyggaste höstaccessoaren?
Basker och feta kängor
 
Vad är värst - kylan eller mörket?
Mörkret säger jag nog. Dock gillar jag mörkret nu. Men i november känns mörkret ofta påfrestande.
 
 
Topp 3 godast höstmat?
Helstekt oxfilé, pommes och tacos
 
En utflykt du vill göra i höst?
Spanien. Känna på sista värmen innan det blir kallt i flera flera flera månder.
 
En restaurang som är extra mysig på hösten?
Riche att bruncha på, kommendören och creme. Blev tre istället för en 
 
 
Vilken serie kollar du på i höst?
Vis a vas! på Netflix. Topp ett mest spännande serier jag sett
 
Någonting du ser fram emot extra mycket just nu?
Att det blir kallare så jag får använda mina nya kängor, baskrar och kappor. Samt att säsong 6 av solsidan ska släppas



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: