HÖSTMODE.

Här kommer lite snygga grejer till hösten! Älskvärda saker ändå. Särskillt skorna och fotlånga kappan. Tänk tillsammans med den svarta paskern jajajajajaja. Mumsmums. Vill ha allt!
 
Har köpt skorna! Hoppas dem inte ger mig skavsår. Det är den veganska modellen. Och med dragkedja. Känns skönt! Är för trött på morgnarna för att orka knyta. Väskan är också från Dr Martens. Så fin!
 
Köpte den hundtandsmönstrade kappan tidigare då jag bara har en höstkappa. Känns bra! Men vill ha den svarta med. Får ha-begär av allt höstmode seriöst.
 
Köper ju mina baskrar på Hattbaren på NK pga bäst kvalle och bra pris. Har en brun och en röd. Måste köpa en svart också! 
  + En nice mössa från Karl Lagerfeld. Har ju min röda från acne men denna var också snygg. Tips till er där ute. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: