Vecka 37 på året

Nöjd med det mesta just nu. Lagar god mat på kvällarna, har fina kläder i garderoben, känner mig snygg i min frisyr, kollar på bra saker på teven och lyssnar på nice musik. För det mesta. Sen kommer en kväll och allt är blä.
  Men det går oftast över till nästa morgon. 
 
Tre bra saker jag sett på teven senaste tiden
- La casa de papel. Så brå så bra så bra
- Vis a vas. Också en spansk serie på netflix. Verkar vara spanjorers grej att göra saker ohälsosamt spännande. Kolla på denna!
- Idol! Älskar idol
 
 
Tre bra saker jag ätit senaste tiden
- Räkbakelse i Söderhamn <3
- Ceasarsallad jag åt igår
- Kanelbulle från 7 eleven
 
 
Tre bra saker jag lyssnat på senaste tiden
- Lanas nya album, lyssna
- Gillar inte poddar men lyssnade på Månadsvibe ganska mycket i Spanien. Tror jag till och med skrattade högt någon gång
- Den där killes som sjöng Rosa Himmel i Idol, på solosången. Så bra <3. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: