fyra saker/four things/quatre choses/cuatro cosas

Fyra bra saker nu.
Jag har köpt en hatt. Har föralltid hatat fiskarhattar fram tills igår Frida visade mig denna. Vill ha den på mig resten av mitt liv. Hoppas jag passar i den.
 
Solskenet i stugan. Detta var igår och det är svårt att inte få vårkänslor där. Älskar det iallafall. Våren är påväg. Även fast en lång period av vinter kan komma när vi som minst anar det. Vi får vara glad för det lilla. Älskar det torkade linet i dessa krukor också. 
 
Att jag har en matlista i telefonen. Har alltid svårt att komma på vad jag ska göra för mat när jag kommer hem från jobbet. Så därför är denna lista bäst. Har all denna mat hemma så Felix får bestämma vad vi ska äta så lagar jag det. Ja, nummer 5 är inspirerad av Fillipe Cohen ni som kollat på han på youtube. Måste laga den asap.
 
Min vinter/vårlista på spotify. Mycket nostalgi. Lite nytt. Mycket väldigt gammalt. Gillar allt iallafall. Lyssna om du vill också. Klicka på en av låtarna för att lyssna.
Marie
2020-02-03 @ 22:20:53
URL: http://sweetwordsbymirre.com

Men waooow så vackert vid stugan, så vackert ni har det och vilket ljus




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: