En helg hemma i Stockholm

Stannde i stan i helgen. Spenderade helgen på att umgås med Melissa och Frida, laga mat, sova, vara på Djurgården och dricka bubbel! Såhär kan det se ut.
 
Såhär såg jag ut i fredagskväll. Ny blus! Kände mig fiiiin.
 
Gjorde vegantacos till mig, M, F och F på kvällen. Var gott!
 
Lördag! Sov jättelänge. Vill inte ens skriva hur länge jag sov. Åt en sen frukost, fixade mig och åkte till Djurgården. Var vinter där. Och iskallt ❄️. 
 
Efter åkte jag förbi Svenskt Tenn och såg att det inte var någon kö och lite med folk. Så ställde mig på lastplats, som vanligt, och sprang in. Älskar att vara där! Och hade inte varit där på länge.
 
Fick ett presentkort i julklapp och tänkte att jag skulle köpa sådana här bokstöd. Men kunde helt omöjligt bestämma färg så gick ut tomhänt. 
 
Såhär såg jag ut denna vinterlördag. Ny varm vinterjacka och basker. 
 
På kvällen köpte jag finpasta och gjorde en salsicciapasta. Blev stark och god.
 
Söndag. 
Hängde hemma mesta delen av dagen förutom när jag var en sväng på Djurgården. Också sprang jag in och köpte det röda bokstödet. Kanske blev fel. Får se om jag byter till gröna. Eller svarta. Gaaah. 
 
På kvällen målade jag naglarna i en fin orange färg. Mitt röda var slut så fick överge det för denna gången. Får se hur många dagar det går innan jag köper ett nytt rött. Förmodligen inte allt för länge.
 
Sen kollade vi på Queens Gambit och åt varm macka. Kolla på den serien! Finns på netflix.
 
Och det var denna helgen. So long! 💗



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: