Första helgen i Stockholm.

Hej!
Nu är det måndag igen. Och vi har spenderat helgen i Stockholm. Åh så bra Stockholm är. Saknat att vara här. Känns inte som vi varit här på hela sommaren. Kanske är så? Jag vet inte. Jag minns inte.
 
Såhär har min helg sett ut iallafall.
I fredags såg jag ut såhär. God behöver gå till frisören nu. Tur jag ska dit imorgon. Har inte färgat håret på hela sommaren. 
 
Lade ut den här bilden på instagram och skrev något i stil med "fredag, strumpyxor oh what a great day to be alive". Men tog bort den. För fick dåligt samvete mot Thiago.
 
Förresten, hade en ny klänning från Lindex. Älskar den!
 
Åkte från jobbet en stund för att besöka veterinären med Thiago. Han har öroninflammation. Tur han klarar allt och är stark <3 Men tog bilden för jag kan inte lägga ut att det är en bra dag om inte han mår bra.
 
Sen blev det helg. Och aldrig har det varit så skönt med helg.
 
Hade köpt blommor. Tände ljus. Och lyssnade på musik. Drack bubbel. Och sent på kvällen gjorde jag en varsin fransk råbiff.
 
Lördag! Tog på mig min nya scarf jag har köpt. Behövde fortfarande besöka frisören.
 
Släppte av Fx på kontoret och jag tog med mig hundarna ut på Djurgården. Möttes upp för en lunch på hallen. Tysta Mari as usual. Har fått Felix att älska det nu också. 
 
På kvällen hade jag och Felix kräftskiva <3
 
Var så så så gott. Drack äppelmust till. 
  Sen fick jag en kaffedrink av Felix, åt pannacotta jag hade köpt på dagen och kollade på Zebrarummet. Är inte Sara den värsta sämsta karaktären som någonsin skapats. Snälla nån. Vi har inte sett klart än så förhoppningsvis kanske hon räddar upp det men so far ser det helt mörkt ut. 
 
Sen var det söndag. Jag chillade hemma, kollade på Modern Family, åkte på Djurgården och sen åt vi kinamat. Och jag avslutade helgen med att beställa en helt fantastisk röd hatt. Visar er imorgon när den kommer. Men nu är jag redo för hösten mer än någon annan.
 
Imorgon är det tisdag sen är det onsdag och september 🤎🍂🤎