Jag! Har! Shoppat!

Har scrollat så mycket på Malene Birgers sommarrea att jag tappar bort mig. Gjort en beställning på gott och blandat från både rean och nyheter. Antingen så har jag varit blind tidigare eller så har Malene Birger fått finare kläder än någon annan på senare tid. Tänker mest på hösten eller kyligare sommardagar när jag har scrollat men det är okej.
  Kallare tid kommer, även om vi inte vill veta av den nu. Fy vad deppigt det lät. Det är början på sommaren yey!! Men jag älskar höstkläder så kan inte hålla mig. 
 
Har beställt en kjol, en till kjol, en tredje kjol, ett linne, en klänning, en skjorta, en till skjorta. Säkert kommer inte allt passa men förhoppningsvis kan jag behålla något. 
 
Kavajel och linnet är från H&M. Loafers från Sam Edelman, scarf burberry och hatt Gucci.