Helgen genom min kamera

Hej alla bloggvänner. Hoppas ni har njutit av helgen 💚men om ni inte har njutit så kommer det en ny snart som är långhelg kan man säga.
 
Min mobil är ju på lagning som jag skrev och min arbetstelefon är så gammal så den knappt har mobilkamera. Typ. Men! Jag tog med min fina kamera som jag använder allt för sällan men har fotat med i helgen. 
 
Undra om jag ska fortsätta fota med kameran. Tycker det var mysigt och bilderna blir ju fina. Så tar nog med mig kameran nu till helgen också. 
 
I fredags jobbade jag från stugan. Ljuset i uterummet såhär års är fantastiskt. Till helgen är det långhelg och då ska vi dit igen. Längtar redan ju.
 
Denna helg åt vi inte en enda frukost ihop eller middag, jag och Felix. Så ser fram emot nästa helg när vi ska vara ihop hela helgen. 💗
 
En blomma som höll på att dö men jag tror jag räddade den. 
 
Plockade syrener hos Emelie!
 
Älskar doften.
 
Har som vanligt kollat några avsnitt Leif och Billy.
 
Och fixat ute på altanen. Fixade bara på denna lilla del denna helgen. Nästa helg ska jag fixa på den större delen av altanen. Med röda pelargoner, nya fåtöljer osv. 
 
Jag och mamma fikade på Mobackes!
 
Och köpte massa blommor till våra trädgårdar.
 
Och från Felix (då han var i Stockholm) köpte jag en morsdagblomma till Stina! Älskar denna kruka. Och växt. 
 
Vi åkte igenom Växbo påvägen hem igen. Och kollade på Växbo Lin.
 
Älskar deras dukar så mycket.
 
Och kuddar. 
 
Och dessa oljelampor. Skulle vilja ha den i silver på soffbordet i våran nya lägenhet.
 
Köpte två stycken underlägg i limegrönt. Tänker på vårat nya matbord i nya lägenheten. Mysiga att äta frukost på, tända ett ljus, lyssna på radio,
 
Blir alltid inspirerad inne på Växbo Lin. 
 
På kvällen sedan sov jag över hos Thomas och Stina. Felix var i Stockholm på Elitloppet så jag stannade i Söderhamn. Gjorde små toasts till förrätt till oss som blev goooda. 
 
På morgonen när jag gick upp runt åtta så är Tigge redan vaken och sitter i soffan såhär. Bebiseeen. 💗
 
Det var en solig söndag och jag vinkade hejdå till svärföräldrar och tog med mig Tigge tillbaka till Stockholm och där Felix  var som jag hade saknat hela helgen. Och det var den helgen. Nu är det sommar!