Helgen genom min kamera

Hej alla bloggvĂ€nner. Hoppas ni har njutit av helgen 💚men om ni inte har njutit sĂ„ kommer det en ny snart som Ă€r lĂ„nghelg kan man sĂ€ga.
 
Min mobil Àr ju pÄ lagning som jag skrev och min arbetstelefon Àr sÄ gammal sÄ den knappt har mobilkamera. Typ. Men! Jag tog med min fina kamera som jag anvÀnder allt för sÀllan men har fotat med i helgen. 
 
Undra om jag ska fortsÀtta fota med kameran. Tycker det var mysigt och bilderna blir ju fina. SÄ tar nog med mig kameran nu till helgen ocksÄ. 
 
I fredags jobbade jag frÄn stugan. Ljuset i uterummet sÄhÀr Ärs Àr fantastiskt. Till helgen Àr det lÄnghelg och dÄ ska vi dit igen. LÀngtar redan ju.
 
Denna helg Ă„t vi inte en enda frukost ihop eller middag, jag och Felix. SĂ„ ser fram emot nĂ€sta helg nĂ€r vi ska vara ihop hela helgen. 💗
 
En blomma som höll pÄ att dö men jag tror jag rÀddade den. 
 
Plockade syrener hos Emelie!
 
Älskar doften.
 
Har som vanligt kollat nÄgra avsnitt Leif och Billy.
 
Och fixat ute pÄ altanen. Fixade bara pÄ denna lilla del denna helgen. NÀsta helg ska jag fixa pÄ den större delen av altanen. Med röda pelargoner, nya fÄtöljer osv. 
 
Jag och mamma fikade pÄ Mobackes!
 
Och köpte massa blommor till vÄra trÀdgÄrdar.
 
Och frĂ„n Felix (dĂ„ han var i Stockholm) köpte jag en morsdagblomma till Stina! Älskar denna kruka. Och vĂ€xt. 
 
Vi Äkte igenom VÀxbo pÄvÀgen hem igen. Och kollade pÄ VÀxbo Lin.
 
Älskar deras dukar sĂ„ mycket.
 
Och kuddar. 
 
Och dessa oljelampor. Skulle vilja ha den i silver pÄ soffbordet i vÄran nya lÀgenhet.
 
Köpte tvÄ stycken underlÀgg i limegrönt. TÀnker pÄ vÄrat nya matbord i nya lÀgenheten. Mysiga att Àta frukost pÄ, tÀnda ett ljus, lyssna pÄ radio,
 
Blir alltid inspirerad inne pÄ VÀxbo Lin. 
 
PÄ kvÀllen sedan sov jag över hos Thomas och Stina. Felix var i Stockholm pÄ Elitloppet sÄ jag stannade i Söderhamn. Gjorde smÄ toasts till förrÀtt till oss som blev goooda. 
 
PĂ„ morgonen nĂ€r jag gick upp runt Ă„tta sĂ„ Ă€r Tigge redan vaken och sitter i soffan sĂ„hĂ€r. Bebiseeen. 💗
 
Det var en solig söndag och jag vinkade hejdÄ till svÀrförÀldrar och tog med mig Tigge tillbaka till Stockholm och dÀr Felix  var som jag hade saknat hela helgen. Och det var den helgen. Nu Àr det sommar!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Â