When in Paris...

Om mindre än två veckor är vi i Paris!
Bokade denna resa i våras och den har försvunnit lite i tankarna med allt som varit. Men det kommer bli underbart. Tillskillnad mot förra resan så tänker jag inte bli matförgiftad och ha mensvärk. Tänker må bra. Undvika råbiff och vara redo med alvedon och ipren.
 
Men vi ska igen bara äta god mat, promenera runt, shoppa, kanske gå på nått museum, titta på eiffeltornet, äta sena långa frukostar, dricka vin. Sånt man gör i Paris.
 
Förra resan hade jag med mig den största resväskan fylld med kläder. Tänker ha så igen. Men kanske lite mer välplanerat. Så jag har satt ihop lite outfits nedan som jag vill ha på dagarna. På kvällarna vill jag ha min fina blus jag fick av Felix när jag fyllde i somras. 🖤
 
Rese och lördagsoutfit!
Camelkappan kom, försvann och nu har den kommit igen. Iallafall hos mig.  Har även beställt en ny stickad tröja från Maxmara Weekend i camel, som kan vara snyggt att matcha i samma färg med kappan. Med sneakers till. Och Dior-väska och örhängen till.
 
Söndag.
Min poncho som jag köpte i Paris förra året måste med! Såklart. Med loafers och grejer.
 
Måndag.
Min nyaste klänning från H&M får också följa. Den är så fin med polo under. Och kanske en liten basker på. 
 
Tisdag.
Har ett par nya cowboy boots från Mango jag gillar så mycket och dem är så sköna. Tänker att jag måste ta med dem. Tror jag kan gå länge i dem. Om min nya älsklingskavaj såklart.
 
Onsdag.
Och sist! En skön outfit som även passar bra att resa hem i på kvällen.
 
Och det var den Paris-resan.
Ser fram emot nästa!