And then he said to me: Don't be like the rest of them, darling

Jag blir glad när...
...när jag träffar människor jag tycker om. När som helst egentligen. Men till exempel när typ Felix kommer hem från jobbet, eller när jag träffar familjen, eller när jag träffar Pontus på skolgården på jobbet
 
Jag blir hungrig när...
...jag ser bilder på mat på instagram när jag ska sova
 
Jag blir nyfiken när...
...folk pratar om deras åsikter inom politik
 
Jag blir nervös när...
...jag kör bil och ser en polisbil. Även fast bältet är på och jag inte kör för fort. Hatar polisbilar.
 
Jag blir peppad när...
...jag lyssnar på musik på helgkvällar. Särskillt Lana eller Marina. Då vill jag bara typ dricka vin och hänga med kompis
 
Jag blir trött när...
...klockan är typ tre-fyra på dagen. Blir alltid trött då. Men sen går det över.
 
Jag blir arg när...
...folk är elaka eller otrevlig med MENING. Vem vill vara otrevlig med flit???????
 
Jag blir ledsen när...
...djur dör i filmer. Blir alltid stortjut i soffan då, haha. 
 
Jag blir fundersam när...
...folk glor. Har jag en snorbuse i ansiktet? Har en fågel skitit på huvudet? Är jag ful? Eller är jag snygg? 
 
Jag blir galen när...
...jag inte har ätit och tekniken krånglar. Tex telefonens touch eller om det inte finns någon signal på tvn. Blodsockret då alltså.
 
Jag blir sur när...
...folk som inte känner mig ska bestämma över mig. Finns en rad olika exempel med känner inte att detta är rätt forum för dem exemplen. Men då blir jag vrång och sur.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: