Bada nakna och tacosmys

Ikväll har jag haft syrran här på tacosmys och Penny bjöd även på lite liveunderhållning till Bada Nakna. Hennes favoritlåt.
    Har tappat bloggsuget lite nu. Älskar att fota och planera inlägg till bloggen. Men när det kommer till att sätta sig vid datorn så orkar jag bara inte. Måste försöka få in någon rutin att blogga på dagarna när jag är på kontoret. För att blogga på hösten är det bästa som finns nästan ju.
   Nu bjuder jag på några bilder från min och Felix kvällsfika igårkväll. Det var himmelskt.
 
Isabelle
2016-08-10 @ 22:34:38
URL: http://isabdanne.blogg.se

Har exakt samma problem! Fotar, tänker men orkar inte ta reda på något. Så frustrerande

Svar: verkligen frustrerande!! jag vet inte hur många inlägg jag fotat till men som aldrig kommer upp för att bloggandet/redigeringen tar så lång tiiiid
Lina Kristina Härdin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: