En bättre söndag.

Några bilder från gårdagen då jag fyllde år och firade min födelsedag i torpet med alla mina bästa människor i livet. Jag bjöd på mat i form utav paj + tillbehör och fika i form utav vanlig gräddtårta + nutella/lemoncurd-tårta. Fick väldigt väldigt väääldigt bra presenter av allihopa. Men som ni kanske förstår hittar ni den bästa presenten på bilden näst längst ner (fråga inte om hans val av presentkort.. Det stod "till en liten tjej på framsidan" vilket han tyckte var passande men sen visade det sig vara ett gravidkort), och den fick jag av han på bilden längst ner. Nyp mig i armen. Längtar ihjäl mig. 
 
 
 
 
Isabelle
2016-08-01 @ 22:50:49
URL: http://isabdanne.blogg.se

Haha kortet! Men vilken himla present!

Svar: Haha så knäpp..!
Jaa jag längtar så!!!
Lina Kristina Härdin




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: