Sommarfrågor.

Hur börjar en perfekt sommardag?
Vakna upp i torpet och ta en promenad med hunden till Åsa och Jojjo.
 
Vad ser du mest fram emot den här sommaren?
Inser inte riktigt att sommaren är *över snart* tror jag. För jag planerar att sova i torpet en hel vecka, sola och bada, grilla, spela kubb, dricka smirnoff i kvällssolen och ha picknick på en brygga en härlig sommarkväll. Blir lite ledsen när jag inser att jag jobbat bort största delen av sommaren och att det är augusti nu. Ingenting av det där ovan kommer att gå i uppfyllelse. 
 
Vad äter du i sommar?
Grillat! Med massa majs och vitlöksbröd. Och ceasarsallad såklart.
 
En låt som ger dig sommarkänslor?
Hon har ett sätt - Jumper
 
Hur tränar du i sommar?
Hmmm... 
 
Jobbar du något i sommar?
JAPP. En HEL DEL. 
 
Vilka umgås du med i sommar?
Felix + familj, Thiago, Frida, min egna familj, Växbofolket + datorskärmen, tangentbordet & musen.
 
Fem saker du vill göra den här sommaren?
→ Bo i torpet
→ Äta picknickmiddag på en brygga
→ Vara hela sommaren med Thiago
→ Göra utflykter
→ Dricka bubbel och spela krocket
 
Vad är det värsta med sommaren?
När man måste jobba hela jäkla sommaren för att överleva de två första månaderna av hösten.
 
Beskriv sommaren med fem ord?
Jobbig, bäst, underbar, klibbig och rogivande.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: