Dear Santa, I can explain....

Några bilder från förra veckan från Arlandas tågstation, när vi åkte på blixtvisit till Stockholm för att kolla på kontor, som vi dessvärre inte fick. Men förhoppingsvis har vi hittat ett nytt bra nu som vi kan kika på till veckan. Alla dessa snabba visiter... Kan jag inte bara få flytta dit nu? Snälla.
 
Ser fram emot denna vecka oerhört iallafall. Bästa veckan på året. Julaftonsveckan. Denna vecka tänker jag inte jobba mer än jag måste, handla klart alla julklappar, slå in dem, baka sista julbaket (bakade knäck idag som faktiskt blev GOD) och försöka hitta den bortsprungna julkänslan. Wish me luck! 
 
PS. Haha, jag tog bort videon som jag la upp. Bad girl. Men den blev inte bra. Redigerade den i all (läs: ALL) hast. Får göra en ny sminkvideo snart, som jag hoppas kan lägga mer tid på. 
 
Frida p
2016-12-19 @ 11:21:46

Hörde att din vän frida kommer hem imorgon också, det måste ju ändå vara det bästa med veckan, eller?? hehe ha en bra dag, fin blogg :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: