Julbord x2, Frida och suddig bild

Hej hallå tjena !
Nu är det ju måndag igen och jag har haft en mysig och bra helg som gått på tok för fort. Det bästa med helgen var ju inte helt otippat julborden, men även att en efterlängtad Frida kom hem, som jag hann träffa igår en stund.
   Känns liksom så konstigt att jag nu vant mig med att jag bara träffar henne 2/3 ggr per termin, till skillnad från i somras då vi var med varandra flera gånger i veckan. Gillar förändringar men inte sådana. Vi har iallafall alltid lika kul tillsammans och hon kommer alltid vara min bästis. 
 
Lovade ju en bild på mitt hår och för att inte vara lika tråkig som jag brukar vara och lägga upp samma bild som jag lagt upp på instagram så kommer en suddig oklart screenshot från snap. (btw, jag känner inte ens igen svenska bak och fram haha?)
 
Nu är jag på jobbet och har lunchrast - men måste äta upp lunchen nu, vi höres snart igen. Kramiz
Anonym
2016-12-08 @ 20:23:28

Vilket fint går du har! Mvh Elin 12




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: