Julgrans struggle...

Hade en väldigt jobbig situation att ta tag i iår. Och det var att jag var tvungen att inse att vi inte hade någon plats till julgran, "nu" när vi fått dit fåtölj och byrå där vi haft granen tidigare år. Men jag kände när jag hade julpyntat klart att det blir ingen riktig jul utan julgran, oavsett riktigt eller plast. Julgran måste finnas i hemmet. Så jag möblerade om och tog bort hyllan vi hade bakom. Så då fick vi in en julgran<3 Och det är jag glad över. 
 
Kommer dock hamna i samma sitation nästa år. För på Valhalla kommer vi inte få plats med en gran. Om den inte ska hänga i taket, typ. Men jag måste lösa det. Även om det kommer sluta med att jag tar bort matbordet, en julgran måste dit. Och då en riktigt. 
    Här är årets gran iallafall. Eller ja, pretty same like förra året. Behövde inte ens klä den, haha. Den var klädd och klar faktiskt :) 
 
Idag har vi varit och lunchat på ett nytt hamburgerställe med min familj, förutom mamma för hon jobbade. Efter det gick vi på stan en sväng och handlade lite julklappar. Är faktiskt klar med alla klappisar nu. Majoriteten av årets julklappar blev beställda på nätet. Denna stad har ju inte det bredaste utbudet som ni kanske vet. Men jag är nöjd med julklapparna! Ifjol ville jag köpa dyrt och göra alla jätteglada, men nu inser jag att alla är lika glada oavsett om julklappen är tung, hård, mjuk eller lätt. 
  PS. Videon kommer upp senare ikväll eller imorgon, det tog längre tid att redigera/spara/ladda upp än jag trodde. DS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: