At least I've got a fab beauty corner.

Hej! Tänkte jag kunde visa er bättre bilder på min sminkhörna. Älskar att sitta där och sminka mig, känns mysigt och lyxigt samtidigt som gamla spegeln ger mig inslag av typ 20-tal. Har fastnat mycket för eyeliner och highlighter på slutet, det finaste i sminkväg om ni frågar mig. 
 
Och om ni undrar om det är någon som har spytt på spegeln så är det bara hårspray, haha lovar. Måste dock göra ren den omgående. 
 
Den här helgen fyller jag år och jag ska ha mitt kalas i torpet. Det blir pajer, bröd, sallader, tårtor och kakor. Ska sova där inatt så jag kan förbereda allt tidigt imorgonbitti, de första gästerna kommer runt tolv. Vad jag ska göra idag är än oklart, får se helt enkelt. Hörs. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: