Jag tror du söker efter mer än du ser men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar

 

Vad handlade din senaste dröm om?
Shit, kommer inte ihåg. Kommer inte ihåg mina drömmar längre

Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Hmm njaee, inte jag. Men mamma har ju säkert i några garderober hemma

Vilken är din sämsta egenskap?
Hm nämner tre som jag tycker är dåligt - Lättirriterad, otålig och odiciplinerad 

Hur många kuddar har du i sängen?
tree, fast Felix har två av dem

Vilket är det dyraste föremålet du har i ditt hem?
Lamino-fåtöljen, finaste och dyraste skiten jag varit med om

Föredrar du havet eller poolen?
Bådaaa, älskar havet för där är man fab under ett parasoll med en stråhatt men jag gillar pool också för där får man inge sand mellan tårna

Vad gör du när ingen ser på?
Leker Idol i vardagsrummet med högsta volym

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Syrran, stackars henne hur många samtal hon har fått tagit när jag varit arg

Vilket är ditt drömjobb?
Inredningsdesigner - sitta på ett kontor och skissa, resa runt i världen efter inspiration och BLI RIK

Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Just nu, mitt korta hår. Vill ha lika långt som Lana Del Rey

Vad gör dig lycklig?
Sol, the sims, bra serier, få beröm…….., folk jag älskar, en bra eyeliner

Vild fest eller romantisk hemmakväll?
En riktigt rolig festkväll slår ju mycket, men en kväll med Felix på en restaurang i utlandet med vin och god mat tar fan priset

Om du fick förändra dig själv på något sätt, vad skulle du göra då?
Vara en bättre kock, och mer ork till att laga god mat, för det är ju satans kul

Favoritprogram på TV?
PLL!!! Dexter, Breaking Bad osv 

Vilket plagg är det dyraste i din garderob?
HMM.... Min dagmarkappa, den sved
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: