Förskyld, feber & huvudvärk

HEJ!
Ville inte att denna blogg skulle vara ledsam att gå in på, för förra inlägget var ju inte gladaste inlägget jag skrivit här. 
  Men aja. Har legat i soffan hela dagen, och kollat på Dexter. Jag har också ätit sushi. Har aldrig ätit det förrens för typ två veckor sedan och nu har jag ätit det cirka fem gånger på två veckor. Gott, men nu har jag tröttnat på det för några veckor framåt tror jag.
 
Har en ganska stor grej på gång som tar upp stor del av min tankekraft just nu. Svårt att fokusera på jobb och annat. Jag berättar om ett tag vad som ska ske. Hatar när folk gör såhär men ville bara ge er en förklaring till varför jag inte bloggar så mycket. Sen har min gammelmormor blivit dålig, även fast hon är nittiosex år blir aldrig sånt här lätt. Hon har ju funnits hela ens liv. 
 
Här kommer några bilder som jag fotade i kvällsolen i eftermiddag. Älskar att fota höst.
Nikon D5300 + Nikon 50mm f/1.8
Ida - foto & häst
2016-10-16 @ 22:41:28
URL: http://prinsesc.blogg.se/

så härliga och fina bilder! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: