Positivity is the key.

HEJ!
Längesedan jag bloggade nu. Jag vloggade ju igår men det är ju inte riktigt lika. Även fast jag tycker att vlogga är lite roligare nu för tiden faktiskt. Så jag funderar på att satsa på att göra lite mer videos och mindre blogginlägg. Jag älskar ju att fota outfits osv men jag tänker att det kan jag ju visa i en vlogg likagärna också, eller så slinker det in ett blogginlägg lite emellanåt. 
 
Här kommer några bilder jag fotade i Spanien iallafall. Det var en förövrigt varm och underbar resa som tyvärr avslutades på värsta tänkbara sätt. Fick ett ledsamt besked från Sverige, att farfar har somnat in. Absolut värsta som hänt mig någonsin. Men jag är glad att jag har haft en sådan fin farfar i mitt liv. För han var världens bästa. ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: