Lady Gaga i Miami, strandhäng och solnedgång

Tänkte jag kunde dela med mig av lite bilder här ifrån Miami. Vi har det alldeles för bra och om det inte vore för att världens bästa lilla fyrbenta kille väntar på oss hemma i Sverige så skulle jag nog stannat kvar här i några månader. 
 

 Idag hängde vi på Miami Beachen. Runt 30 grader och lite blåsigt, helt perfekt ju. 

 

Badade för första gången denna resa.
 
Felixen. 
 
 Solnedgång från vår rooftop-pool.
 
Sushi-middag en kväll. Mmmmmhm love it.
 
 Måste berätta detta också såklart. I torsdag var vi och såg världens bästa Gaga. Har sett cirka 1000 live-klipp med henne på youtube men detta slog allt så jävla hårt. Hon var bara bäst. Skrek, grinade och skrattade genom hela konserten. Bästa numren var John Wayne, Bad Romance och Joanne såklart. Också körde hon akustiska versionen av Edge of Glory vilket också var typ det bästa jag varit med om. 
 
Taggade till tusen! Fråga inte vad Felix gör men han vägrar vara seriös på mina bilder. 
 

Vi hörs snart igen!

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: