See you in a few days weekend....

Hemma i Stockholm igen efter ännu en helg i Söderhamn. Kommer vi någonsin spendera en hel månad i Stockholm? Tror ej det. Men denna gång åkte vi till Söderhamn för något så mysigt som ett dop för Cleo. Samt lite andra saker jag tänkte dela med mig av.
 
Men vi börjar redan i torsdags så jag tog på mig min bästa kappa för att gå och ut ha lite AW med...
 
Adeline! Vi drack vin, drinkar, öl, käkade lite och snackade massooor. Så glad att jag lärt känna denna tjej! Morgonen efter bar det av mot Söderhamn.
 
Se så fint!
 
Det värsta jag vet är bilder på saker och ting där kameran inte är rengjord. Här ser man att jag ej gjort ren kameran och det tar emot att visa detta. Men, här har vi fredagens middag som vi förtärde med våra kära kompisar Filip och Felicia på Albertina. Inte helt otippat blev det räkbakelse till förrätt. Till detta drack jag så gott vitt vin. 
 
Lördag och dags för dop! I med löshår, på med mascara och i klackarna. 
 
Här har vi finaste familjen i världshistorien! Dom kommer alltid vara mina bästa. Tillsammans med mamma, pappa, Felix och Thigge. Träffade roligt folk på dopet som man inte träffar så ofta. Vi smed planer över midsommar och drinklekar. 
 
På kvällen sedan åt vi middag hemma hos mamma och pappa innan jag och Felix hämtade upp Filip och Felicia för att åka till Johan där tusentals andra grabbar var och kollade på CL-final. Tror iallafall att det var Champions League-final... Kvällen avslutade vi med dans och shots! Ganska självklart var vi väldigt trötta på söndagen så då blev inte många knop gjorda. Men vi spenderade några timmar i bilen tillbaka till Stockholm, jag åkte och handlade och städade hemma iallafall. Kvällen avslutades framför The Fall och småplock.
   Idag är det måndag och efter några regntimmar nu på morgonen skiner solen och klockan tre slutar jag för att hänga med Adeline på stan innan vi ikväll tar med oss grabbarna våra ut på Nosh and Chow för middag. So long!
 
Blommor jag fick av Nadia för att hon lånade lägenheten denna helgen. <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: