Sverige-dagen

Igår.
 
Firade jag Nationaldag med ett gäng vänner!
 
Blandannat denna tjej som jag alldeles för sällan träffar. <3
 
Först blev det häng i Kungsan med vin, parader, människor, kungafamiljer osv. Men sen tog vi tuben till Skanstull där vi fortsatte hänga i Vitabergsparken. Så mycket folk och så mycket sol! Där käkade vi lite (läs: mycket), fortsatte dricka vin (tills mitt rödvin blev spillt över min vita filt) och lyssna på musik tills vi...
 
runt 21:00 for hemåt igen. Många stannade kvar men jag och några till lekte vuxna och tänkte på jobb som man skulle orka med dagen efter. Sen var jag ganska trött efter att ha varit uppe och druckit vin till 05:00 dagen innan. #partytjejen
 
Knyckte med mig en syren som står bredvid mig på kontoret nu. Bästa doften!!
 
Idag.
Regn.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: