En solig söndag på gärdet

Lite bloggning förra veckan. Men jag hade fullt upp. Felix har varit sjukskriven så det var ganska mycket att göra här på kontoret, sen har det hänt en sak som tar mycket energi och ork. Jag försökte gå till gymmet igår i hopp om att få lite energi tillbaka, och det funkade. Efter gymmet tog jag med mig Thigge till Gärdet, där fanns det cirka tusen andra hundar som sprang lös och hälsare på varann. Thigge fick så mycket kompisar, det var sol, det var varmt och jag glömde allt elände för sextio minuter. Det var riktigt skönt.
 
Senare på kvällen kom John och Sofia över. Vi köpte hämtpizza på Ciao Ciao Grande (godaste pizzan jag ätit, ett måste om ni är sugen på pizza i Stockholm). Och sen kollade vi på American History X - väldigt hemsk och jobbig film. Men den bör ses om ni ej har sett den. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: