3:e gången

Höll nästan på och glömma bort att ge er mitt traditionella halloween-inlägg som jag gör varje år. OK detta är typ tredje året men ändå. Tidigare har jag pratat lite vad jag haft för förväntningar på det årets halloweenfester och så vidare. Ska jag vara ärligt så hade jag glömt bort att det är halloween snart. Ska inte på någon fest och har inte planerat att ha någon fest heller. Kan vara så att jag och Adeline, kanske Olivia, träffas och bara dricker vin. Vi kan ju dricka rödvin så det ser ut som blod? Smart idé!
 
Nämen, det enda jag ser fram emot med halloween detta året är att säsong två av Stranger Things kommer ut. Äntligen. Samt att man kan kolla på PLL halloween episodes även fast man i vetskap har kollat på dem cirka tio gånger tidigare och kan varenda avsnitt typ utantill. Och sen att dem sänker priset på lösgodis.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: