Besök, bubbel i solen och Blacklist-söndag

Jag, Fx och Thigge har ju haft finfrämmande i helgen som sagt. Och vi har haft det så mysigt. Har längtat efter en sådan här solig helg länge nu.
 
  Vi har iallafall bara promenerat på stan, shoppat på H&M Home, Svenskt Tenn, provat hattar på Hattbaren och ätit god mat på Wiener Caféet. Självklart har vi också delat på en flaska bubbel i solen. Dricker nästan bara bubbel numera, alltså inte bara som att jag inte dricker något annat någonsin, utan om jag dricker alkohol är det oftast bubbel. Hehe. Så bra! För det är så gott.
 
  Helgen har också bestått av tidiga kvällar och tidiga mornar vilket har tagit hårt på mig och Felix som normalt brukar vara tvärtom. Så söndagen spenderades framför x antal avsnitt av Blacklist. Sen åt vi oumph-burgare med sötpotatispommes. Bra recovery enligt mig.
 
Ikväll ska jag göra hemmagjord carbonara for the very first time och sedan packa lite.
Ha en trevlig måndag!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: