En vecka i bilder.

 Hej!
Och gott nytt år ✌ Jag har varit så otroligt afk senaste veckan. Har kollat mig i spegeln cirka 2 gånger på 7 dagar, kollat på klockan kanske 5 gånger och haft på mig 2 olika outfits. Har 70 olästa jobbmejl. Vilket aldrig har hänt. Brukar hålla så bra koll på den mejlen och ha max 10 olästa mejl. Menmen. Sånt som händer denna tiden om året kanske. När 2018 års krafter börjar ta slut. 
 
Nog om det! Tänkte bjuda på lite bilder från gångna veckan. I något slumpmässig ordning.
   Oavsett så har jag haft den bästa veckan på väldigt länge. Fått alldeldes för fina julklappar, varit i en finfin fjällstuga och hängt med mina nära och kära. 
 
Fippe älskar snön. Aldrig sett någon som blivit så glad över någonting tidigare.
 
Åkt igenom ett vackert Växbo.
 
Slappat i en soffa i fjällen.
 
Varit ute i en underbar vintermiljö.
 
Värmt mig i min röda acne-mössa. 
 
Firat en fin jul i Borg! ❤
 
Varit med världens bästa syster ❤
 
Åkt tillbaka till fjällen igen. Hundarna har varit trötta. 
 
Och till sist - lagat god mat i en vecka! Längtar efter mitt nya kök nu.
 
Vi hörs igen innan året är slut. Xo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: